Media, Informacje 

Jak znaleźć najlepszy głos do reklamy?

Wybór właściwego głosu przeznaczonego do reklamy telewizyjnej albo radiowej ma bardzo duże znaczenie. Jak znaleźć lektora do reklamy? Jak zamówić nagranie lektorskie?

Dobry głos do reklamy – czyli jaki?

Reklamy w telewizji oraz radiu wymagają współpracy wielu specjalistów. Wśród nich znajdują się nie tylko aktorzy, reżyserzy czy scenarzyści, ale również lektorzy.

Lektor, który podkłada głos do reklamy – https://www.powitania.pl/ jest odpowiedzialny za odczytanie przekazu reklamowego, ale również jego zadaniem jest zainteresowanie potencjalnych klientów i zachęcenie ich do skorzystania z oferty.

Jako że każda reklama ma swoją specyfikę, duże znaczenie ma wybór odpowiedniego lektora. Powinien być on dopasowany przede wszystkim do rodzaju reklamowanego produktu oraz do grupy docelowej klientów. Wtedy może wzbudzić zaufanie odbiorców i ich większe zainteresowanie.

Jak znaleźć lektora do reklamy?

Wybór odpowiedniego lektora nie jest obecnie skomplikowany, ponieważ dzisiaj głos do reklamy można znaleźć również przez internet.

Internetowe bazy głosów, określane również jako banki głosów, są rodzajem baz online, które prezentują oferty wielu lektorów. Dzięki nim można łatwo odsłuchać próbki nagrań lektorskich, aby wybrać najlepszą osobę do realizacji konkretnego projektu.

Bazy głosów lektorskich wyposażone są w specjalne filtry, za pomocą których można wyszukać odpowiedniego lektora do konkretnej reklamy. Można wtedy określić między innymi płeć, typ głosu, wiek czy popularność lektora.

Jak złożyć zamówienie na nagranie lektorskie do reklamy?

By złożyć zamówienie na nagranie lektorskie, nie trzeba udawać się do studia nagraniowego. Dzisiaj głos do reklamy może być bardzo łatwo znaleziony przez internet, a następnie wystarczy tylko zlecić wykonanie nagrania online.

Po wybraniu odpowiedniego lektora wystarczy tylko skontaktować się z bankiem głosów, który oferuje usługi w zakresie przygotowywania nagrań lektorskich. Trzeba następnie przekazać do studia nagraniowego współpracującego z bankiem głosów informacje o nagraniu, w tym jego treść oraz przeznaczenie.

Gotowe nagranie lektorskie można otrzymać już w ciągu kilku dni roboczych od złożenia zamówienia. Przekazywane jest ono w postaci pliku na wskazany adres poczty elektronicznej.

Ile kosztuje głos do reklamy?

Skorzystanie z usług lektorskich przy realizacji nagrań do reklamy będzie związane z kosztem rozpoczynającym się od około 80-100 złotych za krótkie nagranie.

Ostateczna cena zależna jest od wybranego lektora, od czasu trwania reklamy oraz od miejsca jej emisji.

Zobacz także

Leave a Comment