Gry planszoweBiznes, Ekonomia Hobby, Zabawa, Rozrywka, Gry 

Gry planszowe jako gadżet reklamowy

Nie od dzisiaj wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu. Należy jednak pamiętać o tym, że nie zawsze ów mechanizm jest skuteczny. Kluczem jest odpowiedni wiedza, znajomość narzędzi oraz przede wszystkim kreatywność.  Zwykły długopis z logo czy pendrive to już za mało, a skuteczna reklama wymaga ciekawszych, dla potencjalnego klienta, gadżetów reklamowych. Jakich? Mogą nimi być chociażby gry planszowe. 

Dlaczego warto inwestować w gadżety reklamowe?

Zadaniem gadżetów reklamowych jest budowanie odpowiedniego wizerunku marki. Są rodzajem upominków dla obecnych lub potencjalnych klientów, który ma przypominać o firmie. Gadżety reklamowe charakteryzują się zindywidualizowanym wyglądem – zapewnia je chociażby logo konkretnego przedsiębiorstwa. Ich skuteczność, jako narzędzia reklamowego jest potwierdzona do tego stopnia, że w zostały w pewnym momencie okrzyknięte jako jedne z najskuteczniejszych.

Artykuły promocyjne sprawdzają się świetnie zwłaszcza na targach, jak i podczas wszelkiej maści eventów czy konferencji. Są świetnym pretekstem do nawiązania rozmowy. Poprzez wręczenie takiego gadżetu klientowi,  firma pokazuje, że jest dla niej ważny.

Gadżety reklamowe mogą służyć jako nagroda także dla pracowników firmy. Im bardziej pomysłowy i spersonalizowany gadżet reklamowy, tym jest on lepszą wizytówką.

Gra planszowa lub karciana jako gadżet reklamowy

Producenci gier planszowych oraz karcianych są dzisiaj bardzo mocno otwarci na różnego rodzaju opcje sprzedaży swoich produktów. Z ich pomocą można stworzyć naprawdę ciekawy gadżet reklamowy, który skutecznie zwiększy rozpoznawalność marki.

W przypadku gier karcianych można stworzyć specjalną talię kart zbudowaną na elementach związanych z firmą, albo po prostu zawierającą logo przedsiębiorstwa.

Większe możliwości dają z kolei gry planszowe. Producent może wykonać planszówkę opierając się o własny projekt, lub dostarczony przez zainteresowaną firmę. Sama gra może dotyczyć np pytań związanych z historią  firmą, lub bardziej odzwierciedlać jej charakter np. poprzez rozmieszczenie pomieszczeń czy konkretnych działów na planszy. Motywem przewodnim może być z kolei odniesienie sukcesu na tle innych firm.

Wszystko zależy od kreatywności, dlatego projektując grę planszową jako gadżet reklamowy warto zaangażować cały zespół i wspólnie zaprojektować coś ciekawego. Jak wiadomo, najbardziej pozytywne skojarzenia powstają podczas dobrej zabawy.

Zobacz także

Leave a Comment